keskiviikko 18. tammikuuta 2012

home sweet home

kerron täs ny eilisestä ja täst päivästä :) elikkä eile olin vaa kotona ja tein SUURsiivouksen eli katoin vaatteet läpi mitä en käytä ja kamat ja järkkäsin vaatekaapin , muut kaapit ja sit siivosin muuten vaa :) illal oli sitte zumba janelin & petunkaa :D tänää koulu jälkee mentii petralle kreetan kaa kakkukesteille , koska kreetal on synttärit ♥ sitte olin vaa himas , kokkailtii iskän kaa , sit olin hiphoppaamas ja nyt opetan tonille järkkärin käyttöä :D ei mulla tänään muuta , viettäkää hauska päivä huome ja mä lähen suihkuu >
huone abt kokonaisuudessa

sänky

vaatekaappi ym

ehin leipoo viel suklaamuffinsei 8---)
                                         KIITOS JOS JAKSOITTE LUKEA/KATSOA ! :)


♥:lla mari 

2 kommenttia:

  1. stop being so pretty ): mmm suklaamuffinseja♥ mä taas just sekotin mun vaatekaapin ja huoneen, mut se hemsketin ruma lipasto on vihdoinki tyhjä että josko saisin sen joskus pois sieltä (:

    VastaaPoista
  2. :DDD voi kiitos my dear ♥ haha no käy se niinki XD jooo ne oli ylihyviä 8)

    VastaaPoista